Strona 1 z 1

szkolenia z obsługi klienta

: 28 maja 2017, 8:55
autor: Tereska
Pozwolę sobie ten temat osobno potraktować - to nie jest typowa sprzedaż

moje 3 preferowane firmy w tym zakresie:

1. ODiTK - duży wybór trenerów, bardzo rzetelnie podana wiedza
2. Nowe Motywacje - fajne, kameralne, psychologiczne warsztaty
3. IbD Business School - certyfikowane, nowoczesne programy z światowymi rozwiązaniami i narzędziami

Teraz jednak szukam firny nieco tańszej - kryzys - a przy okazji szkolącej z obsługi klienta przez telefon, zdalnie (także online) i miedzykulturowo. Chodzi mianowicie o polskie call center działające na zasadzie BPO dla rynków Europy Zachodniej. Jakieś rekomendacje?

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 05 cze 2017, 12:17
autor: Gloria
moge polecić Ci kontakt z:

GB Resources (to firma z Warszawy)
Trener.biz (oni mają tylko biuro zdalne ale szkolą w całym kraju w dowolnym hotelu, cena 2600zl za dzień)

poza tym poszukaj bardziej freelancerów - jest ich na rynku wielu. Ja osobiscie z wolnych strzleców widzialam w akcji Karoline Karolczak z Wrocława i Michała Grzesika z Łodzi. Oboje z dobrym korporacyjnym sznytem. Mogę polecić choć nie znam ich aktualnych namiarów.

Obsługa klienta to relatywnie łatwy temat i zrobi go każdy kto kiedyś był trenerem wewnętrznym w dowolnej firmie handlowej. Nie ma sensu wiec przepłacać za droga markę.

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 05 cze 2017, 16:56
autor: Katka
Jesli szukasz kogos w warszawie to polecam Wojciecha Herre - dynamiczny, konkretny, biznesowy trener z dużą wiedzą sprzedażowo - handlową.

Jeśli szukasz firmy prestizowej to odesle Cie do Trener.biz (trener.biz.pl) .

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 20 paź 2017, 7:52
autor: Kasja
W branżach stereotypowo "męskich" (motoryzacja, budowlanka, alkohole, itp) gdzie zderzamy się z twardymi i trudnymi klientami, więc i obsluga klienta musi byc na to odporna - polecam trenera Gerarda Sigmundzika. Facet jest konkretny, sam ma doświadczenie w takiej sprzedaży więc nie teoretyzuje - szkolenia może nieprzesadnie finezyjne (to nie bedzie MBA) za to bardzo praktyczne. Konrekt, ćwiczenia, kawa na ławę, wprost i bez owijania w bawełne. plus przetrenowane schematy. modele, gotowe scenariusze rozmów z klientami.

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 21 paź 2017, 15:07
autor: admin
Potwierdzam - bardzo dobrze oddałaś specyfikę szkoleń p. Sigmundzika. Mniej finezji i show, poziom bardziej operacyjny niż strategiczny, za to bardzo praktycznie i narzędziowo. Na obsługę klienta, call center - dokładnie tak jak potrzeba.

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 26 paź 2017, 9:38
autor: arleta
Owszem, również mieliśmy p. Sigmundzika z Training Projects. Dokładnie tak jak piszesz: mniej fajerwerków, max konkret, fajne ćwiczenia na sprawdzonych na rynku wzorcach / modelach / technikach. Nie uczy to może pracownikow jakiejs wielkiej innowacyjnosci - bo dostaja gotowe narzedzia zamiast je samemy stworzyć - ale w obsludze klienta, szczegolnie jak masz mlodych ludzi albo duzą rotację w firmie - dziala bardzo dobrze.

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 11 lis 2017, 19:48
autor: jacek
Ja natomiast mam mile wspomnienia z udanej współpracy z p. Beatą Zalewską z Poznania (freelancerka). Duże doświadczenie biznesowe, duża wrażliwość na uczestnika i duża dojrzałość życiowa. Może ciut mało dynamiki, mogłoby też być nieco zwięźlej i konkretniej, ale ogólna ocena jest na plus.

Re: szkolenia z obsługi klienta

: 12 lis 2017, 8:45
autor: patati
Kiedyś dawno temu bardzo ceniłam sobie z firmą Profes w tym zakresie. Ale nie wiem jak jest dzisiaj. Być może warto wysłać zapytanie i sprawdzić. Drugą sensowną marką jest - jesli szukasz ofert wspołfinansowanych z unii - Mazowieckie Centrum Szkoleń. to znacznie niższy poziom, ale też i cena, a w mojej ocenie w takich techniczno - zawodowych kursach powinno wystarczyć.