Postautor: Tymek » 29 kwie 2017, 16:30
Zaciekawiła mnie ta firma po Waszych opiniach - lobię takie modele biznesowe typu "self service hotel", "supermarket express" albo Ryanair. I rzeczywiście: to jest fajna opcja jak ktoś chce szkolenie zrobić szybko i prosto, załatwić wszystko na telefon, uniknąć certolenia i celebracji. Mam wręcz wrażenie że ta firma stoi w sprzeczności z typowym korpo-HaeRem. Bo jest prosto, konkretnie, 2 mejle, 2 telefony i pozamiatane - szkolenie gotowe. A nie mam odczucia że byle jak - w "klasycznych" firmach czasem nie przeprowadzą takiego dokładnego wywiadu (tyle że tu telefonicznie jedynie) i nie roześlą ankiety przedszkoleniowej dla uczestników (przez www).
Potem już szkolenie zupełnie normalne: przyjechał trener - po prostu freelancer. Fajne natomiast było to, że ten sam człowiek ze mną rozmawiał, sprzedawał, analizował potrzeby i potem szkolił - więc nie było pośrednika w komunikacji.
Co do jakości? ocenił bym "tak sobie - po prostu zwyczajnie jak to na rynku"