szkolenia z obsługi klienta

opinie o szkoleniach dla handlowców i przedstawicieli
Tereska
Posty: 5
Rejestracja: 28 maja 2017, 8:42

szkolenia z obsługi klienta

Postautor: Tereska » 28 maja 2017, 8:55

Pozwolę sobie ten temat osobno potraktować - to nie jest typowa sprzedaż

moje 3 preferowane firmy w tym zakresie:

1. ODiTK - duży wybór trenerów, bardzo rzetelnie podana wiedza
2. Nowe Motywacje - fajne, kameralne, psychologiczne warsztaty
3. IbD Business School - certyfikowane, nowoczesne programy z światowymi rozwiązaniami i narzędziami

Teraz jednak szukam firny nieco tańszej - kryzys - a przy okazji szkolącej z obsługi klienta przez telefon, zdalnie (także online) i miedzykulturowo. Chodzi mianowicie o polskie call center działające na zasadzie BPO dla rynków Europy Zachodniej. Jakieś rekomendacje?

Gloria
Posty: 9
Rejestracja: 05 cze 2017, 12:10

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: Gloria » 05 cze 2017, 12:17

moge polecić Ci kontakt z:

GB Resources (to firma z Warszawy)
Trener.biz (oni mają tylko biuro zdalne ale szkolą w całym kraju w dowolnym hotelu, cena 2600zl za dzień)

poza tym poszukaj bardziej freelancerów - jest ich na rynku wielu. Ja osobiscie z wolnych strzleców widzialam w akcji Karoline Karolczak z Wrocława i Michała Grzesika z Łodzi. Oboje z dobrym korporacyjnym sznytem. Mogę polecić choć nie znam ich aktualnych namiarów.

Obsługa klienta to relatywnie łatwy temat i zrobi go każdy kto kiedyś był trenerem wewnętrznym w dowolnej firmie handlowej. Nie ma sensu wiec przepłacać za droga markę.

Katka
Posty: 3
Rejestracja: 05 cze 2017, 16:52

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: Katka » 05 cze 2017, 16:56

Jesli szukasz kogos w warszawie to polecam Wojciecha Herre - dynamiczny, konkretny, biznesowy trener z dużą wiedzą sprzedażowo - handlową.

Jeśli szukasz firmy prestizowej to odesle Cie do Trener.biz (trener.biz.pl) .

Kasja
Posty: 2
Rejestracja: 20 paź 2017, 7:35

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: Kasja » 20 paź 2017, 7:52

W branżach stereotypowo "męskich" (motoryzacja, budowlanka, alkohole, itp) gdzie zderzamy się z twardymi i trudnymi klientami, więc i obsluga klienta musi byc na to odporna - polecam trenera Gerarda Sigmundzika. Facet jest konkretny, sam ma doświadczenie w takiej sprzedaży więc nie teoretyzuje - szkolenia może nieprzesadnie finezyjne (to nie bedzie MBA) za to bardzo praktyczne. Konrekt, ćwiczenia, kawa na ławę, wprost i bez owijania w bawełne. plus przetrenowane schematy. modele, gotowe scenariusze rozmów z klientami.

admin
Administrator
Posty: 53
Rejestracja: 08 sty 2015, 9:47

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: admin » 21 paź 2017, 15:07

Potwierdzam - bardzo dobrze oddałaś specyfikę szkoleń p. Sigmundzika. Mniej finezji i show, poziom bardziej operacyjny niż strategiczny, za to bardzo praktycznie i narzędziowo. Na obsługę klienta, call center - dokładnie tak jak potrzeba.

arleta
Posty: 6
Rejestracja: 26 paź 2017, 9:23

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: arleta » 26 paź 2017, 9:38

Owszem, również mieliśmy p. Sigmundzika z Training Projects. Dokładnie tak jak piszesz: mniej fajerwerków, max konkret, fajne ćwiczenia na sprawdzonych na rynku wzorcach / modelach / technikach. Nie uczy to może pracownikow jakiejs wielkiej innowacyjnosci - bo dostaja gotowe narzedzia zamiast je samemy stworzyć - ale w obsludze klienta, szczegolnie jak masz mlodych ludzi albo duzą rotację w firmie - dziala bardzo dobrze.

jacek
Posty: 4
Rejestracja: 11 lis 2017, 19:14

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: jacek » 11 lis 2017, 19:48

Ja natomiast mam mile wspomnienia z udanej współpracy z p. Beatą Zalewską z Poznania (freelancerka). Duże doświadczenie biznesowe, duża wrażliwość na uczestnika i duża dojrzałość życiowa. Może ciut mało dynamiki, mogłoby też być nieco zwięźlej i konkretniej, ale ogólna ocena jest na plus.

patati
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2017, 8:42

Re: szkolenia z obsługi klienta

Postautor: patati » 12 lis 2017, 8:45

Kiedyś dawno temu bardzo ceniłam sobie z firmą Profes w tym zakresie. Ale nie wiem jak jest dzisiaj. Być może warto wysłać zapytanie i sprawdzić. Drugą sensowną marką jest - jesli szukasz ofert wspołfinansowanych z unii - Mazowieckie Centrum Szkoleń. to znacznie niższy poziom, ale też i cena, a w mojej ocenie w takich techniczno - zawodowych kursach powinno wystarczyć.


Wróć do „Szkolenia Handlowe, Sprzedaż, Negocjacje, Obsługa Klienta”




  Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron