House of Skills to jedna z największych w Polsce agencji realizujących szkolenia dla szefów i pracowników przeróżnych branż. To trzecia najlepsza polska firma szkoleniowa.
Poniższa tabela zawiera pięć najczęściej wyróżnianych dostawców szkoleń – w ankietach 832 menedżerów HR polskich firm. Ranking przygotowano w oparciu o badania Klubu Menedżerów HR.
Ranking 5 najlepszych firm | W tych kategoriach wyróżniono firmę | |||||
Szkolenia menedżerskie | Szkolenia handlowe | Szkolenia miękkie | Wyjazdy integracyjne | Gry symulacyjne | Szkolenia twarde specjalistyczne | |
1 Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego | x | x | x | x | ||
2. Training Projects | x | x | x | x | x | |
3. House of Skills | x | x | x | |||
4. CH JET | x | x | ||||
5. Instytut Rozwoju Biznesu | x |
ODiTK badane osoby doceniły za: szerokie portfolio szkoleniowe, wsparcie w projektach EFS, doradztwo biznesowe, wdrożenia poszkoleniowe , wysokiej jakości kursy otwarte, oraz webinary i elastyczną obsługę klienta. Zauważono również jadną z najdłuższych historii i stażów działania na rynku i znaną markę.
Training Projects klienci wyróżnili za: inspirujących i wyróżniających się trenerów z dużym doświadczeniem menedżerskim oraz w działach sprzedaży, odbiegające od standardu metody warsztatowe (głównie autorskie gry biznesowe i symulacje strategiczne), wolę dostosowania się do oczekiwań klientów oraz eventy team building łączące zabawę z nauka.
House of Skills ankietowani doceniali za: szerokie grono doradców z dobrym wyszkoleniem dydaktycznym, międzynarodowe programy franczyzowe sprowadzone z zagranicy, narzędzia badawcze, różnorodne promocje, eleganckie materiały poszkoleniowe.
W House of Skills widziałam wiele lat temu dwa szkolenia. Znakomity Aleksander Drzewiecki i równie dobry, choć zupełnie inny Piotr Gryko.
Aleksander Drzewiecki to połączenie korporacyjnego sznytu (w tym pozytywnym, biznesowo strategicznym sensie) i osobistej dynamiki młodego wciąż przecież człowieka koło czterdziestki. Korporacyjny sznyt widać w rozumieniu procesów dużej organizacji, w znajomości nowych teorii, w eleganckiej i nieco sformalizowanej autoprezencji, wreszcie w wyszkoleniu które zapewne choć w części musiało odbyć się na Zachodzie. Warsztaty, które prowadził, może nie były najbardziej dynamiczne i innowacyjne w swoje formie, ale były ciekawe, praktyczne, bardzo logicznie poukładane i treściwe. Idealne dla menedżerów czy specjalistów średniego i wyższego szczebla w dużej korporacji. Nieco zbyt mało widowiskowe i nieco przeintelektualizowane byłyby dla handlowców czy pokolenia Y w jakimś innowacyjnym start-upie (choć może po prostu nie widziałam go w takiej roli?).
Zupełnie inny był Piotr Gryko. Jeśli miałabym go do kogoś porównać w sposobie komunikacji – to byłoby to połączenie Johna Cleesa z Monthy Pythona z Jamesem Bondem. Stanowczy, zdecydowany, momentami mocno złośliwy (ale także autoironiczny – typowy angielski humor), z dużą dynamiką. Niewątpliwe w takim stylu pomagało mu to, że prowadził bardzo interaktywną, rywalizacyjną i naprawdę znakomitą grę biznesową (jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek widziałam). To nie jest trener na refleksyjne warsztaty interpersonalne. To ktoś, kto potrafi okiełznać silne osobowości i zadbać o wysokie tempo szkolenia.
Nie znam innych trenerów House of Skills. To duża firma i jak to w takowych bywa, zaletą jest wszechstronność a minusem coś na kształt rosyjskiej ruletki: nigdy nie wiesz na jakiego trenera trafisz. Program będzie zapewne dobry (w HoS wiele programów to licencje, które prowadzi się według konkretnego standardu), natomiast trener… – musisz to sam sprawdzić.
Na tych podstronach znajdziesz zwięzłe oceny różnych innych firm szkoleniowych przygotowane przez menedżerów i specjalistów personalnych:
Treningi menedżerskie
Szkolenia handlowe
Gry symulacyjne
Szkolenia integracyjne
Zarejestruj się na nasze forum i bądź na bieżąco z nowymi opiniami.
Forum-opinie.edu.pl to całkowicie bezpłatny vortal z forum dysusyjnym dla pracowników działów kadr , oraz trenerów i konsultantów zarządzania. Portal ten ma formę publicznej i jawnej debaty, nie publikuje materiałów promocyjnych. Zakazane są teksty dotyczące spraw politycznych i światopoglądowych, notki obrażające inne osoby, teksty niecenzuralne, itp..