House of Skills

Home / Bez kategorii / House of Skills

House of Skills to jedna z największych w Polsce agencji realizujących szkolenia dla szefów i pracowników przeróżnych branż. To trzecia najlepsza polska firma szkoleniowa.
Poniższa tabela zawiera pięć najczęściej wyróżnianych dostawców szkoleń – w ankietach 832 menedżerów HR polskich firm. Ranking przygotowano w oparciu o badania Klubu Menedżerów HR.

Ranking 5 najlepszych firm W tych kategoriach wyróżniono firmę
Szkolenia menedżerskie Szkolenia handlowe Szkolenia miękkie Wyjazdy integracyjne Gry symulacyjne Szkolenia twarde specjalistyczne
1 Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego x x x x
2. Training Projects x x x x x
3. House of Skills x x x
4. CH JET x x
5. Instytut Rozwoju Biznesu x

ODiTK badane osoby doceniły za: szerokie portfolio szkoleniowe, wsparcie w projektach EFS, doradztwo biznesowe, wdrożenia poszkoleniowe , wysokiej jakości kursy otwarte, oraz webinary i elastyczną obsługę klienta. Zauważono również jadną z najdłuższych historii i stażów działania na rynku i znaną markę.

Training Projects klienci wyróżnili za: inspirujących i wyróżniających się trenerów z dużym doświadczeniem menedżerskim oraz w działach sprzedaży, odbiegające od standardu metody warsztatowe (głównie autorskie gry biznesowe i symulacje strategiczne), wolę dostosowania się do oczekiwań klientów oraz eventy team building łączące zabawę z nauka.

House of Skills ankietowani doceniali za: szerokie grono doradców z dobrym wyszkoleniem dydaktycznym, międzynarodowe programy franczyzowe sprowadzone z zagranicy, narzędzia badawcze, różnorodne promocje, eleganckie materiały poszkoleniowe.

W House of Skills widziałam wiele lat temu dwa szkolenia. Znakomity Aleksander Drzewiecki i równie dobry, choć zupełnie inny Piotr Gryko.

Aleksander Drzewiecki to połączenie korporacyjnego sznytu (w tym pozytywnym, biznesowo strategicznym sensie) i osobistej dynamiki młodego wciąż przecież człowieka koło czterdziestki.  Korporacyjny sznyt widać w rozumieniu procesów dużej organizacji,  w znajomości nowych teorii, w eleganckiej i nieco sformalizowanej autoprezencji, wreszcie w wyszkoleniu które zapewne choć w części musiało odbyć się na Zachodzie. Warsztaty, które prowadził, może nie były najbardziej dynamiczne i innowacyjne w swoje formie, ale były ciekawe, praktyczne, bardzo logicznie poukładane i treściwe.  Idealne dla menedżerów czy specjalistów średniego i wyższego szczebla w dużej korporacji. Nieco zbyt mało widowiskowe i nieco przeintelektualizowane byłyby dla handlowców  czy pokolenia Y w jakimś innowacyjnym start-upie (choć może po prostu nie widziałam go w takiej roli?).

Zupełnie inny był Piotr Gryko. Jeśli miałabym go do kogoś porównać w sposobie komunikacji – to byłoby to połączenie Johna Cleesa z Monthy Pythona z Jamesem Bondem. Stanowczy, zdecydowany, momentami mocno złośliwy (ale także autoironiczny – typowy angielski humor), z dużą dynamiką.  Niewątpliwe w takim stylu pomagało mu to, że prowadził bardzo interaktywną, rywalizacyjną i naprawdę znakomitą grę biznesową (jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek widziałam). To nie jest trener na refleksyjne warsztaty interpersonalne. To ktoś, kto potrafi okiełznać silne osobowości i zadbać o wysokie tempo szkolenia.

Nie znam innych trenerów House of Skills. To duża firma i jak to w takowych bywa, zaletą jest wszechstronność a minusem coś na kształt rosyjskiej ruletki:  nigdy nie wiesz na jakiego trenera trafisz. Program będzie zapewne dobry (w HoS wiele programów to licencje, które prowadzi się według konkretnego standardu), natomiast  trener… – musisz to sam sprawdzić.

Na tych podstronach znajdziesz zwięzłe oceny różnych innych firm szkoleniowych przygotowane przez menedżerów i specjalistów personalnych:
Treningi menedżerskie 
Szkolenia handlowe 
Gry symulacyjne 
Szkolenia integracyjne 
Zarejestruj się na nasze forum i bądź na bieżąco z nowymi opiniami.
Forum-opinie.edu.pl to całkowicie bezpłatny vortal z forum dysusyjnym dla pracowników działów kadr , oraz trenerów i konsultantów zarządzania.  Portal ten ma formę publicznej i jawnej debaty, nie publikuje materiałów promocyjnych. Zakazane są teksty dotyczące spraw politycznych i światopoglądowych,  notki obrażające inne osoby, teksty niecenzuralne, itp..